Pravidelné protažení pro vaši lepší kondici


Vstáváte ráno ve spěchu a stresu, sotva do sebe hodíte něco k jídlu nebo vůbec ne a rychle utíkáte do práce? Trápí vás bolesti zad, ztuhlé šíje a běžný pohyb pro vás někdy bývá bolestivý?
Co takhle vstát o pár minut dříve a dopřát si pořádný ranní strečink, protáhnout se a nabrat tak energii do nového dne? Věřte, že tím uděláte vašemu tělu velkou službu. Pravidelným protažením vašeho těla se můžete také zbavit různých obtíží.
protahování v přírodě
Jaká pozitiva vám přinese pravidelné protahování těla
·         méně stresu – po takovém ranním protažení a uvolnění budete mít mnohem více elánu a také lepší náladu
·         více energie – stačí jen krátké několikaminutové cvičení, po kterém budete mít více energie po delší dobu
·         méně bolesti – díky protažení zkrácených svalů se zbavíte třeba bolesti zad, kyčlí nebo šíje. Již po pár dnech nebo týdnech můžete spatřovat první výsledky, díky kterým se vám od bolesti uleví.
·         vyšší výkonost
·         lepší pružnost svalů a šlach
·         správné držení těla – pravidelným strečinkem zlepšíte vaše držení těla
·         zlepšení soustředění a rychlosti reakcí
Důležité je ovšem při cvičení také správně zapojit dech, postupovat pomalými plynulými pohyby a cvičení neuspěchat. Zpočátku také volte jednoduché cviky, které vám vyhovují a které zvládnete.
Vybírat si můžete z různých druhů cvičení co do obtížnosti nebo zaměření na konkrétní části těla. Dopřát si také můžete kompletní protažení celého těla od hlavy až po paty.
relaxace u jógy

Předcházejte problémům s pohybovým aparátem nebo se zbavte nepříjemných bolestí a začněte s pravidelným cvičením, nejen ráno, ale i kdykoliv během dne. I drobné protažení během dne přijde vhod. Zkuste od zítřka vyměnit vaši ranní kávu za ranní strečink a dopřejte si pořádné protažení celého těla. Sami uvidíte pozitivní výsledku už první den. Do práce budete odcházet s lepší náladou a s pořádnou dávkou energie do celého dne.