Je skutečně sídlo firmy tak důležité?


Založení firmy rozhodně není nic snadného. A rozhodně ještě méně snadné je dovést ji k úspěchu. Koneckonců, tržní prostředí je tvrdé, a prosadit se v něm dokáže skutečně jen málokdo. Abychom uspěli, je tedy potřeba využít všechny možnosti podpory, které se nám nabízí.

Jednou z nich je to, kam umístíme výrobnu, prodejnu a především sídlo firmy. Toto vše má totiž na úspěch mnohem větší vliv, než by se mohlo na první pohled zdát.

penize4

V dnešní době by si jeden mohl myslet, že je jedno, kde bude mít daná firma pobočku či ústředí. Koneckonců, na internetu si adresu pohodlně najdeme, a navigace nás tam dovede, i kdyby byla v tom nejzapadlejším koutku obce. Neměla by tedy mít na objem prodeje a tedy na celkový zisk firmy vliv. Je tomu ale skutečně tak?

Popravdě řečeno, nikoliv. Správné umístění sídla firmy má stále své nezanedbatelné výhody, které mohou leckdy znamenat rozdíl mezi úspěchem a krachem. To se týká jak prodejen, tak v menší míře i umístění ředitelství.

sidlo2

Proč je to ale tak důležité? Jednoduše řečeno, jde zde o to, že část zákazníků se sestává i z lidí, kteří jen „jdou kolem“ a ze zvědavosti jdou dovnitř. To se často děje například v nákupních centrech. A čím více těchto lidí bude, tím je pravděpodobnější, že si někdo z nich skutečně něco koupí.

Co se týče ředitelství, zde je potřeba myslet především na to, že by mělo být reprezentativní a dělat na návštěvníky správný dojem. Přeci jen zde budeme jednat s potenciálními investory či dodavateli. Na prvním dojmu záleží, a je potřeba, aby byl co nejlepší. Pokud tedy bude muset daný člověk jet do zapadlé části města, kam místní raději ani po setmění nechodí, asi to nebude působit nejlépe.

Je tedy vidět, že je nutné tomuto problému věnovat dostatečnou pozornost. Zde se počítá skutečně každá výhoda, a věřte, že zde je skutečně lepší si připlatit. Rozhodně se to nakonec vyplatí.